Daune asigurari auto

Incepand cu data de 23.03.2020, in contextul pandemiei COVID19 si pana la o data urmatoare pe care o vom anunta in functie de evolutia fenomenului, constatarile directe se sisteaza, serviciul de daune functionand doar in baza documentelor in format electronic (acte, poze, etc.), cu exceptia daunelor de tip furt total sau dauna totala.

Pentru notificarea unei daune auto, completeaza formularul de instiintare daune auto si trimite-l prin email la adresa daune@garanta.ro in termen de 48 ore de la producerea sau de la luarea la cunostinta despre producerea evenimentului asigurat.

In cazul in care nu poti completa formularul, te rugam sa trimiti un email la adresa daune@garanta.ro, in care sa mentionezi cel putin:

  • Numele asiguratului;
  • Numarul de inmatriculare al vehiculului asigurat;
  • Un numar de telefon la care poti fi contactat.

De asemenea te invitam sa folosesti unul din urmatoarele numere de telefon 021 796 25 84 sau 021 796 38 13, de luni pana vineri, intre orele 08:30 si 16:30.

In baza avizarii vei fi contactat de un reprezentant GARANTA in vederea deschiderii dosarului de dauna.

Documente necesare:

  • Documente de identitate (BI, CI, pasaport) pentru semnatarul constatarii.
  • Permisul de conducere al conducatorului vehiculului (daca in momentul producerii riscului vehiculul asigurat era in trafic);
  • Certificatul de inmatriculare al vehiculului;
  • Talonul de inspectii tehnice periodice;
  • Declaratia conducatorului auto cu privire la producerea evenimentului asigurat;
  • Delegatie in cazul asiguratilor persoane juridice pentru semnatarul constatarii, daca este altul decat asiguratul.
  • Imputernicire notariala de reprezentare in cazul asiguratilor persoane fizice pentru semnatarul constatarii, daca este altul decat asiguratul.
  • Imputernicire din partea firmei de leasing (daca este cazul).
  • Documente eliberate de institutiile abilitate sa cerceteze cauzele si imprejurarile producerii evenimentelor in copie autentificata de emitent;
  • Constatul amiabil (daca este cazul).

Dupa finalizarea constatarii, veti primi pe e-mail nota de constatare necesara in vederea efectuarii reparatiei.

Alte observatii:

In cazul clientilor ce refuza in scris efectuarea constatarii la distanta, ofiterul de daune va stabili de comun acord cu clientul, locul si data efectuarii constatarii directe.