Daune asigurari bunuri
Incepand cu data de 23.03.2020, in contextul pandemiei COVID19 si pana la o data urmatoare pe care o vom anunta in functie de evolutia fenomenului, constatarile directe se sisteaza, serviciul de daune functionand doar in baza documentelor in format electronic (acte, poze, etc.).
Pentru notificarea unei daune aferente asigurarii facultative a bunurilor, completeaza formularul de instiintare daune bunuri si trimite-l prin email la adresa daune@garanta.ro in termen de 24 ore de la producerea sau de la luarea la cunostinta despre producerea evenimentului asigurat.
In cazul in care nu poti completa formularul, te rugam sa trimiti un email la adresa daune@garanta.ro, in care sa mentionezi cel putin:
- Numele asiguratului;
- Adresa bunului asigurat / obiectul politei pentru care se face avizarea;
- Un numar de telefon la care poti fi contactat.
In baza avizarii vei fi contactat de un reprezentant GARANTA in vederea deschiderii dosarului de dauna.
Documente necesare:
- Documente de identitate (BI, CI, pasaport) pentru semnatarul constatarii;
- Delegatie in cazul asiguratilor persoane juridice pentru semnatarul constatarii;
- Imputernicire notariala de reprezentare in cazul asiguratilor persoane fizice pentru semnatarul constatarii (daca este altul decat asiguratul);
- Documente eliberate de institutiile abilitate sa cerceteze cauzele si imprejurarile producerii evenimentelor (daca este cazul);
- Declaratii ale celor implicati (daca este cazul);
- Documente din care rezulta interesul asigurabil (act de proprietate, contract de inchiriere/comodat etc.).
Alte observatii:
In cazul clientilor ce refuza in scris efectuarea constatarii la distanta, ofiterul de daune va stabili de comun acord cu clientul, locul si data efectuarii constatarii directe.
Serviciul clienti
Anunta o dauna
- Tel: 021 795 51 01
- Tel: 021 303 70 47CASCO
- Tel: 021 303 70 33CASCO
- Tel: 021 303 70 66CASCO
- Tel: 021 303 70 35CARTE VERDE
- Luni - Vineri 830 - 1630