INFORMARE IN CONTEXTUL COVID19
In contextul maririi numarului imbolnavirilor la nivel national, pentru diminuarea riscului de raspandire a epidemiei de COVID-19, va comunicam urmatoarele:
1. ACCESUL CLIENTILOR
Accessul clientilor este restrictionat, acesta fiind permis doar in anumite sedii Garanta. Pentru mai multe detalii, puteti accesa pagina contact.
2. ADMINISTRAREA POLITELOR DE ASIGURARE
In cazul in care doriti informatii despre polita dvs. de asigurare (rate nedepuse, restituiri de prime, reinnoiri de polite) va rugam sa apelati reprezentanta GARANTA care v-a emis polita (contact) sau sa trimiteti un email la adresa: info@garanta.ro.
3. AVIZAREA DAUNELOR
Pentru notificarea daunelor aferente asigurarilor generale va invitam sa folositi adresa de email daune@garanta.ro in care sa furnizati informatii privind descrierea evenimentului si un numar de telefon la care puteti fi contactat, urmand ca un reprezentant de daune al Garanta Asigurari SA sa va comunice pasii urmatori. De asemenea puteti folosi noile numere de telefon 021.796.25.84 si 021.796.38.13.
Pentru mai multe detalii va invitam sa accesati pagina Daune Asigurari Auto sau Daune Asigurari Bunuri.
Pentru notificarea daunelor aferente asigurarilor de viata va invitam sa folositi adresa de email daune.viata@garanta.ro in care sa furnizati informatii privind cazul dvs. si un numar de telefon la care puteti fi contactat, urmand ca un reprezentant Garanta Asigurari SA sa va comunice pasii urmatori. De asemenea puteti apela numarul de telefon 021.303.70.20.
4. EFECTUAREA PLATILOR PRIMELOR DE ASIGURARE
Incepand cu data de 17.03.2020 si pana la o data ulterioara pe care o vom anunta in functie de evolutia fenomenului, in sediul Reprezentantei Bucuresti din Bd. Ion Mihalache 19-21 se sisteaza incasarea in numerar a ratelor politelor de asigurare, plata acestora putand fi efectuata doar prin transfer bancar sau ordin de plata, folosindu-se conturile IBAN disponibile la modalitati de plata.
Va multumim pentru intelegere!