Cariera la Garanta Asigurari

Noi iti asiguram o cariera de succes!

Avand in centrul preocuparilor noastre grija fata de client, la GARANTA ASIGURARI urmarim prin politica noastra de resurse umane, crearea unei echipe de profesionisti, ambitioasa, motivata si dedicata, care sa raspunda cu promptitudine si flexibilitate solicitarilor clientilor si schimbarilor implicate de dinamica pietei asigurarilor.

La GARANTA ASIGURARI recunoastem si promovam initiativa, inovatia si spiritul de echipa, punand in valoare calitatile umane si profesionale ale fiecarei persoane in parte.

 

Posturi disponibile:

INSPECTOR ASIGURARI - Bucuresti, Iasi, Cluj, Deva, Timisoara, Bacau, Brasov, Pitesti, Ploiesti.

Descrierea postului:

  • Promovarea si vanzarea produselor de asigurare din portofoliul companiei: life si non-life, individuale si de grup;
  • Dezvoltarea, gestionarea si fidelizararea portofoliului de asigurati;
  • Acordarea clientilor de servicii post-vanzare pe tot parcursul colaborarii cu acestia;
  • Dezvoltarea unei echipe de intermediari (agenti si / sau brokeri), pentru maximizarea rezultatelor obtinute.

Cerinte:

  • Experienta in domeniul asigurarilor de minim 3 ani;
  • Studii superioare finalizate;
  • Atitudine pro-activa, perseverenta, orientare spre rezultate;
  • Bune abilitati de comunicare, inter-relationare si negociere;
  • Cunostinte de operare PC (Microsoft Office);
  • Rezidenta in orasul pentru care se opteaza.

Beneficii:

  • Contract individual de munca;
  • Pachet de beneficii motivant: salariu fix + bonusuri raportate la performanta;
  • Alte avantaje, printre care: bonuri de masa, abonament medical etc.;
  • Program de dezvoltare profesionala.
OFITER DE CONFORMITATE

Descrierea postului:

  • Monitorizeaza si promoveaza conformitatea in cadrul societatii;
  • Asigura suport si consiliere managementului local in legatura cu riscurile de conformitate identificate cat si in legatura cu modificarile legislative, colaborand in acest sens cu Departamentul Juridic;
  • Identifica, evalueaza si monitorizeaza riscul de conformitate al societatii;
  • Stabileste o cartografiere a riscurilor de neconformitate a activitatilor sale;
  • Stabileste mecanisme de control al acestor riscuri, in amonte (prevenire, protectie, descurajare) si in aval (masuri corective, analiza incidentelor);
  • Urmareste existenta si implementarea procedurilor referitoare la Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor si Finantarii Terorismului;
  • In calitatea sa de functie de conformitate raspunde la solicitarile grupului, comunica si pregateaste rapoarte catre Consiliul de Administratie, Comitetul de Audit, Conducerea Executiva, catre instantele de guvernare ale grupului, in primul rand Diviziei de Conformitate a grupului;
  • Poate alerta Consiliul de Administratie sau Conducea Executiva in cazul aparitiei unor probleme majore legate de nerespectarea conformitatii;
  • Intocmeste rapoarte catre Conducerea Executiva, Conducerea Administrativa si catre Comitetul de Audit privind asigurarea conformitatii;
  • Dezvolta organizarea conformitatii prin evaluarea regulilor si a sistemelor existente si furnizarea de propuneri catre Conducerea societatii;
  • Coordoneaza elaborarea si actualizarea procedurilor si metodologiilor specifice de conformitate;
  • Organizeaza, stabileste si urmareste modul de realizare si punere in practica a politicilor si procedurilor aferente activitatii de conformitate si control intern la nivelul companiei;
  • Intretine si actualizeaza/revizuieste politici si proceduri al caror continut detine atributii pe linia conformitatii, dupa caz;
  • Elaboreaza si revizuieste politica de conformitate;
  • Urmareste aplicarea si respectarea cu strictete a procedurilor si metodologiilor interne;
  • Verifica implementarea standardelor de grup in cadrul companiei;
  • Reprezinta societatea in relatia cu grupul (societatea-mama) in probleme de conformitate;
  • Reprezinta societatea in relatia cu ASF-ul in probleme de conformitate;
  • Propune planuri de imbunatatiri acolo unde sunt nereguli si urmareste modul de solutionare a situatiilor de neconformitate;
  • Verifica implementarea recomandarilor facute de auditorul extern/intern si insusite de catre conducerea societatii;
  • Evalueaza adecvarea masurilor adoptate pentru asigurarea conformitatii si a prevenirii neconfomitatii;
  • Asigurara pregatirea si instruirea ulterioara a salariatilor responsabili cu conformitatea;
  • Investigheaza incalcarile aduse legilor si regulamentelor de catre societate.

Cerinte:

  • Studii universitare juridice, economice;
  • Certificare in domeniul conformitatii reprezinta un avantaj;
  • Experienta de minim 3 ani in domeniul conformitatii pe linia prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului;
  • Cunoasterea reglementarilor legale interne/internationale, respectiv a standardelor si practicilor interne si internationale in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului;
  • Atitudine pozitiva, gandire analitica, spirit de initiativa, perseverenta, buna relationare si gestionare a potentialelor conflicte, buna mobilizare pentru ducerea la indeplinire a responsabilitatilor;
  • Limba engleza – nivel avansat.

Beneficii:

  • Contract individual de munca;
  • Pachet de beneficii motivant: salariu fix + bonusuri raportate la performanta;
  • Alte avantaje, printre care: bonuri de masa, abonament medical etc.;
  • Program de dezvoltare profesionala.

Daca si tu iti doresti sa faci parte din echipa GARANTA ASIGURARI, trimite C.V.-ul tau la adresa de email resurseumane@garanta.ro, mentionand in titlu postul pentru care aplici.